pares de nens vegans.

Hola!

Avui, no us treuré gaire temps. 😛

Simplement volia compartir amb vosaltres un breu documental sobre la vida de pares que han decidit educar els seus fills en el veganisme, i de pas afegir-ho com a contingut dins de l’esdeveniment que vegans i vegetarians celebrem aquest mes: Mes Sense Carn.

A mi m’agrada molt i per aquest motiu, ho volia compartir amb vosaltres.

Ara, només vull explicar-vos una coseta i vosaltres (si voleu) em doneu la vostra opinió.

Durant un temps, em vaig plantejar tenir fills amb la meva parella (en un futur). Jo, tinc molt clar que si en tinc, vull que creixin sota una alimentació vegetariana/vegana. Però, la meva parella no ho té tan clar, doncs li apareixen moltes pors al respecte, la majoría basades per la falta d’informació (i no serà per que jo no li proveeixo d’info jejeje) i perque segons ell, potser li faries pasar una mala estona al nen en quant a relacions amb altres nens (tal com es pot veure al video).

Així doncs, com veig que si tinc fills no podré educar-los de la manera que jo veig més “correcte”, he decidit que no en vull tenir. Sería incapaç d’educar-los sota una alimentació que no crec.

Penso que és important que els nens prenguin conciència des de ben petits.

Que hi penseu?

¿Comentarios? // Comments?

