Run | V Cursa Sant Cugat DIR 2013

El passat diumenge, va tenir lloc la V Cursa Sant cugat DIR’13, curses de 5 i 10K que recorrien part dels indrets més característics de Sant Cugat. Jo vaig córrer la cursa de 10K. Last Sunday, took place the V Cursa Sant Cugat DIR’13, a 5K & 10K race that went across the most characteristic places of Sant Cugat (close to Barcelona). I ran the 10K one.

La veritat és que no em sentia preparada per aquesta cursa, no havia entrenat molt, però allà hi era. Sempre hem de ser positius, perque tot i que els meus entrenaments van ser escassos, jo em sentia bé i força relaxada. La cursa va començar a les 9 del matí. Vaig arribar cap allà les 8 per escalfar i perque m’agrada moltíssim l’ambient previ a una cursa. I was not ready for this race, since I hadn’t trained too much, but I was there. We always have to be positive, because although my workouts were short, I was fine and I felt very relaxed. The race started at 9am, I was already there at 8am to warm-up and because I like to feel the atmosphere prior to a race.

La cursa va començar molt puntual, després d’un minut de silenci pel corredor que va morir a la Mitja Marató de Sant Cugat 3 setmanes enrere. 3000 runners van començar a córrer. Els dos primers km no vaig córrer tant bé com podia, no coneixia el recorregut, però sabia que la cursa tenia algunes pujades i baixades, i vaig pensar que la millor opció era reservar forces. The race started on time, after a minute of silence for the runner who died in the half-marathon in San Cugat three weeks ago, and 3000 runners began to run. We started, and the first 2 kilometers I didn’t run as fast as I could, I did not know the route, but I knew that the race had some uphills and downhills, and I believed that the best option was to reserve forces.

Llavors, a partir del km 3 em vaig sentir molt més còmoda i vaig millorar el ritme. Aproximadament al km 8, el meu ritme va baixar una mica, però no hi havia problema. Estava controlant. A l’últim km vaig decidir accelerar el ritme i fer un sprint per intentar millorar el meu temps. I sí, ho vaig tornar a fer. MMP! El meu temps va ser de 58 minuts (un minut menys de l’última cursa!) However, from the 3rd kilometer I felt much more comfortable and improved the pace a bit. Around 8 kilometer my pace was downer a bit but I felt fine. The last kilometer I decided to accelerate my pace and do a good sprint to try to improve my last mark. And I did it again. My time was 58 minutes (a minute less than the last race!)

Estic contenta i satisfeta. Veig que de mica en mica milloro les meves marques, i crec que puc millorar a la Jean Bouin (Novembre). Podeu veure les curses a la barra lateral del blog. I am very happy and satisfied. I see that little by little I’m improving my time, and I believe strongly that I can do well at the Jean Bouin race – the race I will run in November (you can see in the sidebar of the blog).  🙂

I vosaltres,… And you…

Quina ha sigut la vostra última cursa? I el vostre millor temps? El proper objectiu?

What was your last race? What was your best time? And your next goal?

Anuncis

3 responses to “Run | V Cursa Sant Cugat DIR 2013

  1. Buenas,

    Pues llegaste bastante bien; que te vi entrar y todo. El recorrido era bastante majo; lástima no conocerlo para haber empezado un poquito más suave y poder aprovechar más la parte final 😛

    Saludos,

    • ¡Hola!

      Si? Me viste llegar? 🙂
      La verdad es que el recorrido me gustó bastante, lo encontré bastante entretenido. 🙂

      ¿Qué tal te fue?

      Por cierto, ¿nos conocemos en persona? Si no, no dudes en saludarme cuando me veas!! Y si es que sí, perdona por no reconocerte!!

      Saludos.

      • Buenas,

        Sí, sí que te vi entrando a meta que yo ya había acabado pero no me conoces en persona, no te preocupes 😉 A ver si te veo algún día por Terrassa o cercanías.

        Es una carrera entretenida y que si conoces para dejarte ir un poco y no forzar entre el kilómetro 3 y 4 daría buen resultado. De todos modos, sin conocerla, no me fue mal y acabé en unos 47 minutos.

        Saludos,

¿Comentarios? // Comments?

