Desembre // December

Desembre está a punt d’arribar i ja he decidit a quines curses participaré aquest mes. La veritat és que tampoc ha sigut gaire dificil elecció, ja que participaré a les mateixes curses que vaig participar l’any passat. Vull veure si puc millorar els temps que vaig fer l’any anterior. Les dos curses son a Sabadell, i una d’elles és per cap d’any, una cursa així no podía faltar! 🙂 December is coming and I have just decided in which races I’m going to join this month. In fact, it has been easy to choose since I’m going to run on the same races in which I participated last year. Both are in a city near home, and one of them is for New Year’s Eve… I could not miss this event!

La primera és la Cursa Atlètica pel Riu Ripoll, per Sant Esteve. El recorregut de 10k es divideix en 80% terra i 20% asfalt. L’any passat la vaig fer amb la meva amiga i també cunyada, i va ser una bona experiència, raó per la qual repeteixo aquest any. The first race i’ll do is the Cursa Atlética pel Riu Ripoll on the 26th December. 10k divided in 80% ground and 20% asphalt. I ran this race last year my lovely friend and sister-in-law and it was a great experience, and I wanna repeat it this year. 

I l’altre, la Cursa de Cap d’Any de Sabadell, “La Nostra”. Cursa de 5K, que com la majoria de curses que es celebren aquest dia, son per gaudir-les! Què hi ha millor que acabar l’any amb uns quilómetres!! The other one, the Cursa de Cap d’Any de Sabadell, “La Nostra”. It’s a 5k race that it’s made for enjoying! Is there anything better than finish the year running?

I per suposat, continuo amb els entrenaments per al meu principal objectiu: la Mitja Marató de Barcelona!

I vosaltres, quines curses fareu aquest mes de Decembre? Participeu en alguna Cursa per Cap d’Any?

2 responses to “Desembre // December

  1. Eps!! Jo també m’he portat una cadira per quedar-me al teu blog 😉

    Quin dia és la del riu Ripoll?? Potser m’hi apunto!! Les Curses que estic apuntat ja de cara al desembre són: Martorell (dia 8), La Sagrera (dia 15) i Nassos BCN (dia 31). Estic buscant alguna per fer el dia 26, l’any passat vaig fer una a Ullastrell i em va agradar, potser repeteixo.

    salut i km!!

¿Comentarios? // Comments?