El compte enrere! / The countdown!

Bon dia i bon inici de setmana!

Com ja us he comentat en les entrades anteriors (aquí i aquí), aquesta setmana començo el meu principal repte per l’any 2014: la Mitja Marató de Barcelona. Doncs bé, per poder complir-lo, he estat treballant en un plà d’entrenament que m’ajudi a:

  • Acabar la carrera
  • Fer un temps decent

Aquesta serà la primera setmana d’entrenament. No he d’amagar que estic nerviosa, perque per mi, és una prova de disciplina.

Comparteixo amb vosaltres l’entrenament d’aquesta setmana (l’aniré pujant cada dilluns, així em motivo més!) i si us plau, no us talleu en comentar quelcom, encara vaig amb la “L” darrere en això del running, així que qualsevol consell o suggerència serà benvinguda!!

  • Dilluns: 50′ CC en circuit plà (R1-R2)
  • Dimarts: Descans
  • Dimecres: 20′ a R1 + Serie de Pujades a R4 (baixades a R1) + 10′ a R1
  • Dijous: Descans
  • Divendres: 5×100 a R4 + 30′ CC a R1
  • Dissabte: CC Lliure (suposo que una tirada curta)
  • Diumenge: 12Km CC R1-R2 acabant en R3

Toca posar-se seria! 🙂 La veritat és que estic força motivada per tirar això endavant, i espero que aquest entrenament no només m’ajudi a córrer una MM correctament, sinó també a millorar els meus temps en 5K i 10K.

Qué tingueu una bona setmana!

I per cert, seguiu algún pla d’entrenament? El compliu al peu de la lletra?

Good morning and I hope you start well your week!

As I said on the last posts (here and here), this week I’m going to start my new challenge for 2014: the Half Marathon. So, I have been working on a training plan in order to achieve it. The main purposes are:

  • Finish the HM.
  • Finish the race with a satisfactory time

Well, today starts the first week of training for this purpose. I can’t hide that I’m nervous ’cause it’s a test of discipline. 

I’d like to share with you the training of this week (I’ll update my training plan every Monday!). Please, please, please, I’m still a rookie on running so don’t hesitate to share your tips or suggestions! 

  • Monday: 50′ (R1-R2)
  • Tuesday: Rest
  • Wednesday: 20′ (R1) + Ascent gradient series (9x250m) + 10′ (R1)
  • Thursday: Rest
  • Friday: 5×100 series (R4) + 30′ (R1)
  • Saturday: Short run
  • Sunday: 12Km (from R1-R2 to R3)

Let’s be serious! ;P The fact is I’m quite motivated to pull this off and I hope that this training also helps me to improve my 5K and 10K mark.

Have a nice week! 

Btw, do you have any training plan? 

3 responses to “El compte enrere! / The countdown!

  1. weeeeno, vec que comences molt dora a preparar la Mitja! No et cansis abans d’hora ;))

    Una coseta… jo de tu canviaria posaria el dijous el que fas el dissabte i el dissabte el que fas el divendres. Jo sempre intento entre dos dies de qualitat tenir un dia de trote cochinero + un descans, així pots rendir més al següent entrenament de qualitat.

    Pregunta tonta: perquè primer fas els 5 sprints de 100 m i després els 30’CC? Jo ho faria al revés (30’CC i després els sprints), així el cos es queda amb la sensació d’haver corregut ràpid (no sé si m’explico)

    • ei! moltes gràcies!
      la veritat és que vaig treure el planning d’internet i el vaig adaptar als dies que puc entrenar. per això agraeixo els consells i les suggerències!!

      doncs tindré en compte tot el que em dius!! moltes, moltes gràcies!

      🙂

  2. Retroenllaç: Terrassa Half Marathon 26/01/2014 | Vegan Goddess

¿Comentarios? // Comments?

