Cursa: La Nostra! 2013

Bon dia i BON ANY!

Espero que aquest any 2014 estigui ple de somriures, de molta salut i de molts kilometres! 🙂

Avui us parlaré de la meva última cursa de l’any; La Nostra! És la cursa de cap d’any que es celebra a Sabadell, organitzada per L’Associació Esportiva Sant Silvestre de la ciutat.

La cursa començava a les 17h davant del Pavelló Poliesportiu de Cal Balsach (Plaça Creu Alta). Son 5Km, dels quals els primers 2,5 son de baixada i la resta de pujada. El primer tram és pot fer força bé, aprofitant per guanyar temps i el segon tram és una mica més dur (sempre parlo des de la meva experiència personal!).

L’ambient era molt agradable. El fet que sigui l’última cursa de l’any fa que l’ambient sigui molt simpàtic i festiu, i s’agraeix acabar l’any amb una cursa ben organitzada.

Va començar molt puntual. Aquí és l’únic punt on tinc un punt negatiu. És la cursa on més empentes m’he portat al començar. “Runners” que volen avançar sí o sí sense mirar qui tenen davant. Per sort, això només son un parell de minuts i després ja torna a la normalitat i pots agafar el teu ritme sense patir.

El primer tram el vaig fer sense problema. Molt còmode, amb un ritme mig de 5′. A partir del km 2,5 que es quan comença el tram més dur, de pujada, vaig ralentitzar una mica el ritme a 5’35”.  Aquí vaig punxar una mica. El meu objectiu era fer la cursa en 25 minuts, però no va poder ser. Vaig passar per l’arc quan el rellotge marcava 26:11. Tot i així, és una bona marca, el meu millor temps en 5K, però saber que per molt poc no ho he aconseguit m’emprenya una mica.

I res, en un proper post, faré un recull de totes les curses de 2013 per fer una valoració del que va ser l’any passat en curses i així acabar d’establir els objectius per l’any 2014.

I vosaltres, com vau acabar l’any?

Salut, bons àpats i km!!

***English Version***

Good morning and HAPPY NEW YEAR!  I hope that 2014 is full of smiles, health and kilometers! 

Today, I’m going to talk about my last race of the year; La Nostra!, celebrated in Sabadell, near my city. 

The race began at 5pm. 5K, the first kilometers easy to run (2,5km of descent) and the last kilometers were ascent, a little bit harder.

The atmosphere was very nice. It was the last race of the year so it makes that it was funny and friendly, and I love running for xmas!

The race started on time. When the runners started to run, some of them tried to advance without caring the others. Luckily, this was only a couple of minutes and after that, I could to establish my pace without problem.

I did the first kilometers without problem. Very comfortable, with an average pace of 5′. From the km 2.5 I began to slow down my pace (5’35”). My goal was to end the race in 25 minutes. I was closer to do it, but I didn’t. My time was 26:11. I know, it’s not a bad time, but it’s not the time I wanted. It was my best 5K, but I’m a little disappointed for not achieve my goal. 

Well, on my next post I’ll make a compilation of all the races I did in 2013 in order to make an assessment of what it was last year and to set my goals for 2014.

And you, how did you finish 2013?

Health, good meals and lots of km! 

Anuncis

4 responses to “Cursa: La Nostra! 2013

  1. Jo crec que les empentes en una San Silvestre són per les ganes d’arribar a casa i començar a tastar el sopar, les neules i el cava de la nit de cap d’any (bé, també podria ser que estiguin afectats per la marquitis). Encara i així a mi m’encanten aquest tipus de cursa entre competitiva i lúdica. Ah, La samarreta es xulísima. Bon any i molts km!

    • Ei! Doncs sí la samarreta ha estat força bé, i la de l’any passat també (tret del detall que va ser rosa i jo no soc d’aquest color ;P)
      La veritat és que sí, aquestes curses s’agraeixen molt i agraden… i espero que no es deixin de fer! 🙂

      Bon any!! 🙂

  2. Bon any nou!! Anava a fer un comentari i vec que se’m han avançat: la samarreta xulíssima!! Lo de les empentes és per ajudar-te a agafar ritme, encara que les hauríem de rebre més en la pujada que en la baixada 😛

    Ànims i a seguir entrenant!!!

    • Bon any David! 🙂

      Reconec que les samarretes d’aquesta cursa estan ben parides. La qualitat està força bé i el disseny agrada.

      Lo de les empentes, és una cosa que he d’aprendre a no emprenyar-me… però em costa! hehehe tot i que m’haguessin anat bé a la pujada, sí! 😛

¿Comentarios? // Comments?

