La Frontera Invisible

Avui em venia de gust parlar del llibre que m’estic llegint. L’any passat no vaig dedicar molt de temps a la lectura, i és una espineta que tinc clavada, ja que la lectura sempre ha sigut una de les meves passions, des de ben petita. Però bé, suposo que de vegades passem per diferents èpoques, de vegades ens ve més de gust llegir i d’altres, simplement, no tant. Però va… que em desvio del tema.

Doncs aquest any l’he començat amb un llibre que el Ramón i l’Ahlai, els meus cunyats em van regalar per Nadal; “La Frontera Invisible” d’en Kilian Jornet. És possible que tots els que esteu en línia amb el món de l’esport en general, i el running en particular, ja l’heu llegit o esteu immersos en el llibre.  O si més no, heu sentit parlar, oi?

L’any passat va ser quan em vaig llegir el conegut “Córrer o Morir”, vaig veure els documentals (El Comptador de Llacs, per exemple) que van fer per TV3, vaig llegir entrevistes seves, i quan vaig veure que hi havia nou llibre, no ho vaig dubtar. El volia llegir.

“La Frontera Invisible” parla dels límits de sí mateix, de les emocions i sentiments que li han portat a on està amb la seva filosofia de vida. Redactat amb la humilitat que el caracteritza, el llibre m’està enganxant. No crec que trigui gaire en acabar-lo, i llavors faré un petit post sobre el llibre.

 

I vosaltres, l’heu llegit? Vau llegir “Córrer o Morir”? Considereu a Kilian Jornet un referent en el món de l’esport o del running?

 

 

¿Comentarios? // Comments?

