Cursa Sant Antoni (Barcelona) 19.01.2014

I aquesta va ser la primera cursa de l’any. I crec que no podia haver començat millor.

El dissabte anterior al dia de la cursa, vaig anar a buscar el dorsal a la fira del corredor. Fira petitona, però eficaç. Arribo, agafo el meu dorsal, la meva samarreta i cap a casa. Quan vaig recollir el dorsal, vaig tenir molt bones sensacions amb el número. Tonteries meves, el número de dorsal em va donar bon rotllo.

Diumenge. Passem a buscar al Juan Carlos amb el cotxe i cap a Barcelona. Arribem ben puntuals al punt de trobada dels VeggieRunners per fer-nos la foto de rigor. Allà hi som l’Eze, el Juan Carlos, el Rafa i servidora. Comencen a caure les primeres gotes, però pensem que no plourà per la cursa…

…i que equivocats que anàvem. Quan ens disposem a posar-nos als nostres respectius calaixos de sortida, comença a ploure més fort i penso que aquesta serà la meva primera cursa amb pluja. Busco a la meva parella per posar-me el meu impermeable, però no el trobo i la cursa està a punt de començar, així que res. Escalfem una mica més i endavant.

Començo la cursa una mica desorientada. El meu rellotge no troba senyal de GPS (suposo per la pluja) i no sé a quin ritme estic corrent. Calculo que potser vaig a 5’10 o 5’20, però no n’estic segura. Al km.2 el meu rellotge dona senyals de vida i comença a funcionar. No anava desencaminada; mantinc el ritme i veig que efectivament porto un ritme 5’15”. La pluja continua, però veig que hi ha possibilitats de que escampi aviat. No sé si m’alegro o no, això de córrer amb pluja comença a tenir el seu punt.

Quan passem pel Mercat de Sant Antoni em sento bé, veig que estic mantenint un ritme estable, cosa que m’anima bastant per continuar així. Llavors, recordo que en breu toca passar pel meu amat Paral·lel i decideixo reduir el ritme una mica (5’35). Em sento bé, molt bé. Els kilòmetres em passen ràpid i em veig amb forces de tirar amb el ritme del principi, així que accelero una mica el ritme i em quedo 5’20” on vaig còmode.

Tornem a passar per la Gran Via, i això significa que la cosa ja s’acaba, així que toca accelerar una mica més, i intentar passar per l’últim arc amb un millor temps.

I sí, aconsegueixo la meva millor marca personal!! 00:56:23! Per una banda estic enormement contenta perque en cada cursa veig millores, però per una altre banda penso… joder! t’has quedat raspant els 55 minuts!

Així que la meva valoració és positiva, molt positiva!!

I un cop feta la cursa de Sant Antoni, ara sí… el meu proper objectiu és la Mitja Marató de Barcelona. Queda poc menys d’un mes per enfrontar-me als meus primers 21km, i començo a sentir nervis, molts nervis, però també una il·lusió enorme!

Quins son els vostres propers reptes??

(I amb aquesta entrada arribo al post 200!!!!)

Anuncis

¿Comentarios? // Comments?

