10 dies i més!

Doncs si, queden 10 dies per a que arribi la Mitja Marató de Barcelona; el meu primer gran repte d’aquest any 2014. (Dic primer, perque ja estic pensant en els propers reptes!)

Potser no he entrenat tot el que havia d’entrenar, però he entrenat i noto resultats. Estic satisfeta i tinc moltes ganes de que arribi el dia M! (M de Mitja, s’entén, no? :D)

Per una altra banda, ja estic inscrita a una 10k per al mes de març. Aquest cop, m’aniré a córrer a Gavà. Vaig valorar l’altimetria del recorregut i vaig pensar que potser podria ser una bona cursa per millorar temps. I bé, ja he començat a mirar altres curses per aquest any… m’agradaria fer totes les possibles de la Lliga Challenge 10K així com alguna mitja més! Alguna suggerència?

Us volia comentar que per Nadal vaig tenir un regalet per part dels meus cunyats. Compressors de la casa CompressSport. Feia temps que ho vaig estar mirant, i finalment els vaig aconseguir. Els vaig estrenar per l’entrenament que vaig fer a la Mitja de Terrassa. Trobo que son força necessaris per tirades llargues, per durant i després, ja que ajuden a la recuperació. Només en tinc un parell, però després de provar-lo, crec que miraré de comprar algun parell més.

En la meva humil opinió, m’han funcionat molt bé. Trobo que, tot i que potser el preu es pot considerar elevat, fan la funció correcta i no sap greu invertir en aquest tipus de material. Evitar lesions ho considero una bona inversió de futur!

Vosaltres en feu servir? Teniu predilecció per alguna marca? M’agradaria conèixer la vostra opinió! 

¿Comentarios? // Comments?

