24ª Mitja Marató de Barcelona

OBJECTIU ACONSEGUIT!

Com sabeu, el meu objectiu era ser finisher a la Mitja Marató de Barcelona el passat 16 de febrer, i puc dir, que ho he aconseguit. Potser m’hagués agradat fer un millor temps, però bé… amb un parell de setmanes d’entrenaments dolents, ja sabia a que m’enfrontava, així que puc estar contenta amb el resultat obtingut.

La meva parella i jo vam optar per anar en tren, amb tranquil·litat. Havíem quedat amb l’Eze i la Patrícia prop de l’Arc de Triomf a les 08:15, on parlaríem de com enfrontàvem aquests 21k, a donar-nos ànims i a fer-nos la foto de rigor. Jo estava força nerviosa, sabia que podia fer-ho, però no sabia en quines condicions. Però allà estava, a punt d’aconseguir el repte pel que porto entrenant uns quants mesos. Avui l’Eze em faria de llebre. Al calaix amb trobo amb la Rosa, companya de classe de l’institut i que en els últims mesos compartim passió per aquest esport. Em fa molt il·lusió veure-la!! Ens desitgem sort mútuament i ens concentrem ens els 21k que tenim per davant.

Km. 0 – 5

Vam sortir de l’últim calaix i va costar una mica trobar el ritme. Arribem al Paral·lel i tot i que és una zona que sempre m’ha imposat respecte, la passo bé, sense problemes. Trobo que porto bon ritme i un alè de confiança i positivisme s’apodera de mi. Ja estic corrent la meva primera mitja marató, i si, aquest cop porto dorsal. Abans d’arribar al km.5 ja agafem Gran Via i trobo que és un molt moment per tirar una mica més ràpid i rebaixar uns segons.

Km. 5 – 10

Em trobo bé, amb forces. Continuem per la Gran Via, que a diferencia d’altres vegades no es fa tant pesada. Accelero una mica al Pg. de Sant Joan i passem per Arc de Triomf, on el Jordi, està esperant i animant-nos! Això dona forces!  Continuem, i passem per c/Pallars, Pere IV, fins arribar al km. 10, on passo en 59 minuts, més lent del que volia, però bé, anem fent. (Nota mental: Per favor, he d’aprendre a beure i córrer a la vegada, quin merder amb el Gatorade!!) 

Km. 10 – 15

Tornem a la Gran Via, i aquest cop costa més. Es fa pesada fins arribar a Prim, que l’agafo amb ganes i intento recuperar una mica el que he perdut a Gran Via. Però, entrem a Diagonal, horrible, quin tram més horrible. Avorrit i llarg. Etern. Les meves cames van flaquejar una mica, el cansament començava a aparèixer i aquell tram no ajudava gens! Vaig veure que era un tram bastant odiat pels corredors així que no em vaig sentir sola! 🙂 Només desitjava que acabés. Després de passar el Fòrum, sabia que ja no quedava res!.

Km. 15 – 20 (+1)

Últim tram. Vaig lenta, perdo una mica el ritme, però no desisteixo. Ja ho tinc fet. Sé que no acabaré en dos hores, però sé que l’acabaré. És l’objectiu. L’Eze no deixa d’animar-me i això m’ajuda a intentar no baixar el ritme més. Sé que potser no puc anar més ràpid, però no vull anar més lenta. Arribem a Port Olímpic, vaig fent. Ja veig les Torres Mapfre, un cop allà, ja està fet. Continuo corrents i em prenc el gel. Continuo tirant i ja agafem el Carrer Marina. Només queda 1 kilòmetre! Girem i ja puc veure els arcs de meta. Els últims metres, últims crits d’ànim de l’Eze, trec forces i corro més ràpid. Passo l’arc de meta en 02:08:41.

No és el millor temps, però és el que he fet. Estic satisfeta perquè he fet la meva primera mitja marató. És una distancia que m’agrada i no serà l’última que faci. Ara toca recuperar-se i pensar en nous reptes. Que sí, que ja els tinc en ment i en breu els publicaré i els compartiré amb vosaltres.

De nou, he de donar gràcies a l’Eze, per acompanyar-me km a km en aquesta nova experiència i ser el meu padrí en 21k! Gràcies! L’any vinent si que seran 2 hores! 

I vosaltres? Ja he llegit algunes cròniques d’alguns de vosaltres i només us puc dir: Enhorabona!! Sou uns cracks!! A veure si en un futur, puc compartir alguna cursa amb algun de vosaltres i “empapar-me” dels vostres bons resultats!! 🙂

Anuncis

4 responses to “24ª Mitja Marató de Barcelona

  1. enhorabona!! a pel proper repte ara 😉

  2. Però que dius!??! l’any vinent no han de ser dues hores sino 1:50:00! Prova-ho i ho aconseguiras segur ;))

    Per cert, quin model de vambes portes? les trobo curioses…

    • ostres! 1:50:00 és apuntar alt, eh?? però en un any poden passar moltes coses, mai s’ha de dir mai! 😉

      les vambes son unes Nike Free 4.0, donen molta flexibilitat però trobo que ja està a prop el moment de la jubilació…

¿Comentarios? // Comments?

