“Y colorín, colorado…

…este blog se ha acabado”.

Doncs sí, després de molt de temps amb aquest bloc, toca passar pàgina.

Aquestes últimes setmanes han estat decisives. Aquest bloc ha estat amb mi durant una etapa, però ara comença una de nova, i necessito tancar algunes portes per obrir altres de noves.

Fa dies que penso en què escriure, en quina seria la millor manera d’acabar, però la veritat, no trobo la millor manera de fer-ho. He repassat les entrades que he escrit durant els últims mesos i tot ser una mica inestable, sé que quan hi he actualitzat ho he fet de bon gust i estic satisfeta.

Així que només necessito donar les gràcies a tots aquells lectors i lectores que han llegit les meves cròniques/opinions/textos, a aquells que han contactat amb mi per privat (he intentat contestar a tots, si no és així, torneu a contactar, el correu electrònic és el mateix!!), i bé, a tots i totes que amb el temps, heu format part, d’una manera o d’una altre, d’aquest bloc.

Moltes gràcies.

Espero que Internet torni a creuar els nostres camins aviat!

Anuncis

4 responses to ““Y colorín, colorado…

  1. Em sap greu que deixis d’escriure… jo sóc un dels que et seguia! Un petó ben fort i espero que t’ho repensis! Per qualsevol cosa ja saps 😉

    • Hola David! Gràcies per ser un fidel lector durant tot aquest temps!! Ara començo un altre bloc, aquest una mica més “professional”, però et continuaré llegint!! Gràcies!!

  2. Hola! Jo tb et seguia, quan vaig deixar de menjar carn el teu blog i molts altres em van inspirar molt, i a més, sóc de Terrassa tb! Et segueixo per instagram doncs.

    • Hola Laia!! ooh! de Terrassa també? Genial!! Ara començo un altre bloc, també dedicat a l’alimentació i a part continuo col•laborant al bloc de Vegarencs (Assoc. Veggies de Terrassa!) Estem en contacte i gràcies pel teu suport!!

¿Comentarios? // Comments?

